gearriveerd in Lima

26 februari 2013 - Lima, Peru

klein berichtje om te laten weten dat ik er ben. eerste nachtje geslapen, al was het maar kort, want heb nog een grote jetlag. Maar goed, dat zal snel genoeg over zijn.

vluchten waren goed verlopen, al was het nog een heel gedoe in Miami. Ik had 2 uur overstaptijd, dus principe genoeg, maar om door de douane heen te komen, koste me al meer dan een uur. zaten ze me ook nog bang te maken, dat ik alleen op reis ging. En bedankt!

toen moest ik weer helemaal opnieuw door de controle, en dat schoot maar niet op, had nog maar 3 kwartier en boarden was al begonnen, dus heb even gevraagd of ik ergens via een fast-line mocht, en na veel vragen mocht ik er dan eindelijk door. dus rapido rapido naar mn gate en gelukkig was ik nog op tijd voordat ze mn naam gingen omroepen. had ook leuk geweest natuurlijk.

in Lima had ik een taxi service geregeld en die had een lekker geairconditioneerde auto. best warm en benauwd namelijk hier. Mijn kamertje is niet groot, toch staan er 2 stapelbedden in en het stinkt lekker naar zweetvoeten, maar goed, het is toch alleen maar om te slapen. Ga nu even ontbijten om daarna naar de stad te gaan en hopelijk wordt ik niet meteen overvallen ;-)

saludos

1. Linda:
    26 februari 2013
    Laat je niet gek maken he! ;)
    Succes met jetlag en zweetvoeten!
  2. Inge:
    27 februari 2013
    gelukkig dat je goed bent aangekomen.
    Nu kan het genieten gaan beginnen.
    Doe voorzichtig in de zon, we zijn benieuwd naar je volgende blog XX ;)
  3. Ineke de Vente:
    27 februari 2013
    Nou, bang maken is onzin.Je was toch ook al in Mexico, dus jij weet het gewoon hoe het werkt!!! Geniet er lekker van, 's nachts neus dicht, overdag hoedje op en zonnencreme!!!!