adres

15 juli 2013 - Melbourne, Australië

Had een foutje gemaakt in het adres, het is OakWOOD Court....woepsie....hoop dat de kaarten wel aankomen, geloof niet dat er een Oakland is haha.

Net mn rijles gehad....ik zei tegen die vrouw dat ik mn rijbewijs toch al zo'n 6 jaar heb, maar ze praatte tegen me alsof ik nog nooit in een auto had gezeten: hier is het knopje van de ruitenwisser. Bij een stopteken moet je stoppen :-S :-S hallllooooooo

anyways....vandaag mn officieel eerste dag, tot nu toe gaat het erg goed. Kids zijn maar klein beetje verwend, en baby wil graag geknuffeld worden, dus dat komt mooi uit! Ik ga ook nog een klein baantje zoeken om er bij te doen, moet maar 4,5 dag werken, dus daarnaast kan ik best nog een dag werken, voor extra geld, mensen leren kennen en zodat ik ook een keer niet thuis ben....anders worden ze vast gek van me haha. Hoop van de week iets te vinden.

Heb een paar foto's van de kids gemaakt, Julia (6), Henry (4) en baby Lara (7 weken)

adios!!

1. Inge:
    15 juli 2013
    lekker handy, een verkeerd adres, nu maar hopen dat de kaarten aankomen, anders heeft natuurlijk ieieieieieieieieieiedereen een kaartje naar je gestuurd (ideetje voor degenen die zich aangesproken voelen.............) Lieve kindjes hoor, sterkte met het opvangen, hebben ze nu school en moet jij ze dan brengen en halen?
    Hoe was het links rijden?
    Succes met het zoeken naar nog een baantje, gaat je vast lukken.
    Liefs Inge
  2. Linda:
    16 juli 2013
    Hey, lianne! Weer een hele andere fase van je reis he! Succes! Enne die baby staat je goed :-)
    X lin