vanaf heden woonachtig in melbourne!

11 juli 2013 - Melbourne, Australië

Ben vandaag ingetrokken bij mn au pair familie. Adres: 6 Oakland Court--- Templestowe, VIC 3106---australia......dit is zodat jullie geen excuus hebben om geen verjaardags kaarten te sturen voor de 18e (de datum speciaal vermeld voor degene die t altijd vergeten.Leon, Frans ....voel jezelf aangesproken) anyways lelijke ansicht kaarten zijn ook van harte welkom.
De familie is erg aardig en de kindjes zijn gelukkig niet super verwend. Ze hebben een meisje van 6, Julia, een jochie van 4, Henry en een baby van 6 weken, Lara. Ik kan ze dit weekend een beetje leren kennen en uitvissen wat ze normaal allemaal doen en weten enzo, zodat ik maandag goed voorbereid aan de slag kan. Ik krijg maandag ook een rijles, omdat ze hier aan de andere kant rijden, maar vooral om de verkeersregels een beetje te leren dus das wel tof van ze.

Ik heb nog niet echt veel van melbourne gezien, dat ga ik in mijn vrije tijd wel doen in het weekend dus daarover later meer....mij berichten zullen nu ook niet meer zo vaak komen aangezien ik waarschijnlijk niet veel nieuws te vertellen heb :-D

Tot laters!

Ps:
Als k wat fotos heb van de kids zal ik ze plaatsen. Vond t een beetje raar om nu meteen met een camera voor hun neus te hangen haha.

1. Inge:
    11 juli 2013
    succes met je je au pair zijn, gaat allemaal goed komen. Ik zal straks een kaart schrijven, of die op tijd aankomt?????????????
    Ben benieuwd naar de snoetjes van de kids
    XX
  2. Ineke de Vente:
    11 juli 2013
    Nou, die mogen heel blij met jou zijn!!! Mijn kindjes missen je. Komen volgende week bij mij logeren!! Veel succes, ook met het autorijden. Liefs van ons allemaal xxxxx